Visszaküldés

Visszaküldés

Előfordulhat olyan eset, hogy a megvásárolt termék esetleg nem nyerte el tetszését, vagy nem kívánja felhasználni. A bontatlan csomagolásában nem sérült termékeket az ÁSZF-ben leírtak szerint visszavesszük.

Küldje vissza. Cégünk megvizsgálja a visszaküldött termékeket és amennyibe azokat sérülés mentesnek (bontatlannak) találja, úgy a megadott vásárlói bankszámlaszámra visszautalja a termék árát.

A postaköltségek díját nem áll módunkban visszaadni, amennyiben a megrendelés után a Magyar Posta szolgálat lett a kézbesítéshez igénybe véve. Posta költséget a visszárura nem fizetünk.

A termék hibát, csomagolási problémát, szállításhoz kötött észrevételeket kérjük a kézhez vételtől számított 3 napon belül közölje írásban – email, levél útján.

Reklamáció: Termék hiba –  Termék szállítási hiba (termék sérülés) – egyéb reklamáció Hiányos állapotban érkezett termék.  Nem megfelelő és mennyiségű terméket kapott.

Az írott (email- levél) küldött reklamációt a Cég az ÁSZF-ben rögzítettek szerint megvizsgálja és megválaszolja.

Link to our Facebook Page
Link to our Twitter Page
Link to our Website Page