Visszaküldés
Visszaküldés
Előfordulhat olyan eset, hogy a megvásárolt termék esetleg nem nyerte el tetszését, vagy nem kívánja felhasználni. A bontatlan csomagolásában nem sérült termékeket az ÁSZF-ben leírtak szerint visszavesszük.
Küldje vissza. Cégünk megvizsgálja a visszaküldött termékeket és amennyibe azokat sérülés mentesnek (bontatlannak) találja, úgy a megadott vásárlói bankszámlaszámra visszautalja a termék árát.
A postaköltségek díját nem áll módunkban visszaadni, amennyiben a megrendelés után a Magyar Posta szolgálat lett a kézbesítéshez igénybe véve. Posta költséget a visszárura nem fizetünk.
A termék hibát, csomagolási problémát, szállításhoz kötött észrevételeket kérjük a kézhez vételtől számított 3 napon belül közölje írásban – email, levél útján.
Reklamáció: Termék hiba – Termék szállítási hiba (termék sérülés) – egyéb reklamáció Hiányos állapotban érkezett termék. Nem megfelelő és mennyiségű terméket kapott.
Az írott (email- levél) küldött reklamációt a Cég az ÁSZF-ben rögzítettek szerint megvizsgálja és megválaszolja.